Detta handlar boken om: Vi går en promenad i naturreservatet på Rörö. 58 växter presenteras med bild och vetenskapligt namn. Men fokus ligger inte på fakta utan upplevelsen av naturen. Känslan! Den där energin som naturen så generöst delar med sig av. Bara vi är öppna för att ta emot den. Medveten närvaro är en bristvara i vårt moderna samhälle. Naturen kan hjälpa oss att hitta inre ro.


torsdag 18 april 2013

Tre lådor har kommit


DHL kom senare än de sagt. Men till slut plingade det på dörren i alla fall och en vänlig ung man sa att han hade paket till mig. Tre kartonger. Hyfsat tunga.



Även om jag visste vad som låg (borde ligga) i kartongerna så var det spännande att öppna. Det händer ju att det blir fel här i världen. Men inte denna gång. Det var mina böcker som låg där.



Så här mycket är 100 böcker i fall någon undrar. Nu ska jag bläddra igenom dem och kolla av att allt ser bra ut. Sedan är det bara att börja leverera till kunder som anmält sitt intresse. Åh så roligt!



Vill du ha ett eget ex så är det bara att du hör av dig. Än har jag obokade böcker kvar.

Må gott!
/Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar