Detta handlar boken om: Vi går en promenad i naturreservatet på Rörö. 58 växter presenteras med bild och vetenskapligt namn. Men fokus ligger inte på fakta utan upplevelsen av naturen. Känslan! Den där energin som naturen så generöst delar med sig av. Bara vi är öppna för att ta emot den. Medveten närvaro är en bristvara i vårt moderna samhälle. Naturen kan hjälpa oss att hitta inre ro.


måndag 17 december 2012

Proffsig layout


"Får vi hjäpa dig att få till en proffsig layout?", undrade tryckeriet när de sett mitt word-dokument i A5 format.

Absolut! Jag är väl medveten om att jag bara är en glad amatör på det här området.

Jag behärskar det jag skriver OM.
Mindfulness och medveten närvaro i naturen är det jag vill sprida kunskap om.
Men layout - nej det är verkligen inte mitt område.

Nu har jag fått en första inblick i hur slutresultatet kan komma att se ut. På bilden här ovan ser du det jag har skickat in. Förslaget från tryckeriet ser helt annorlunda ut. Samma text och samma foton. Men för övrigt en helt annan bok.

Oj, så spännande det ska bli att följa utvecklingen och få se slutresultatet så småningom.

Jag hoppas och tror att det blir väldigt bra.

Ha en bra dag!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar