Detta handlar boken om: Vi går en promenad i naturreservatet på Rörö. 58 växter presenteras med bild och vetenskapligt namn. Men fokus ligger inte på fakta utan upplevelsen av naturen. Känslan! Den där energin som naturen så generöst delar med sig av. Bara vi är öppna för att ta emot den. Medveten närvaro är en bristvara i vårt moderna samhälle. Naturen kan hjälpa oss att hitta inre ro.


onsdag 13 mars 2013

Foto på provboken!!!


HÄR ÄR DEN "Naturens gåvor"!
Första exemplaret är tryckt. En provbok.  Äntligen!
Det är vi som har gjort den: jag och min kamera Nikon D5000.








Så här ser omslaget ut. Inbunden. 86 sidor med minst ett färg foto på varje uppslag. En påkostad bok som kommer att tryckas i en liten upplaga i Gnosjö. Det blir inte billigt. Men det blir bra! En fin presentbok som man kan ge bort, eller ge till sig själv.

Så snart jag har fått prisuppgifter från tryckeriet så kommer boken att tryckas. Jag hoppas kunna börja sälja den i april. Kanske med ett releaseparty av något slag som start? Vad tycker du?

Jag har en lista med de som vill köpa. Hör gärna av dig om du är intresserad så blir det lättare för mig att beräkna hur många jag ska trycka.

Åh, så stolt och glad jag är över att mitt bokprojekt äntligen har blivit till en riktig bok. Vägen hit har varit krokig med flera uppförsbackar. Men det var det värt!

Kram
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar