Detta handlar boken om: Vi går en promenad i naturreservatet på Rörö. 58 växter presenteras med bild och vetenskapligt namn. Men fokus ligger inte på fakta utan upplevelsen av naturen. Känslan! Den där energin som naturen så generöst delar med sig av. Bara vi är öppna för att ta emot den. Medveten närvaro är en bristvara i vårt moderna samhälle. Naturen kan hjälpa oss att hitta inre ro.


onsdag 20 mars 2013

Bokmässan 2013


Nu är beställningen gjord och tryckeriet börjar trycka min bok "Naturens gåvor" inom ett par veckor. Räknade ut att böckerna som levereras till mig sammanlagt kommer att väga sisådär 45 kg. Oooops!

Eftersom jag är medlem i föreningen Egenutgivarna så fick jag erbjudande att köpa in mig på en plats i deras monter vid bokmässan i Göteborg 26-29 september.

Istället för att grubbla över om jag borde, vågar, klarar av.... så anmälde jag mig helt enkelt. Ibland är det enklast så.

Boka gärna in ett besök och leta upp mig i montern:

Bokmässan Göteborg 2013

Jag får ha med mig två böcker. Tror att jag tar med "Smart Mat" också.


Kanske man borde träna in lite säljande "bokmässeposer"?


Eller så är jag helt enkelt mig själv.
Ja, så får det bli!

Vi hörs o ses!
/Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar