Detta handlar boken om: Vi går en promenad i naturreservatet på Rörö. 58 växter presenteras med bild och vetenskapligt namn. Men fokus ligger inte på fakta utan upplevelsen av naturen. Känslan! Den där energin som naturen så generöst delar med sig av. Bara vi är öppna för att ta emot den. Medveten närvaro är en bristvara i vårt moderna samhälle. Naturen kan hjälpa oss att hitta inre ro.


fredag 16 augusti 2013

Från en läsare...



Det är så roligt att få reflektioner från läsare.
Jag blir så glad!

Detta fick jag nyss till min sida på facebook:

Och jag har en underbar kollega, som tog med sig man, svåger och svägerska ut till Rörö, med din upplevelsebok som ledstjärna - och gick din utstakade promenad! En underbar upplevelse enligt henne! Och jag vill också göra detta!!!♥

Tack för att du delade med dig av detta Inger.

Så roligt att min bok fick bidra till att fyra personer åker hela vägen ut till Rörö, med min bok som guide, och får njuta av naturens gåvor där.

Underbart!

Hoppas att fler gör detsamma. Man måste inte åka till Rörö. Man kan hämta inspiration från boken och sedan ge sig ut i naturen var som helst.

Prova gärna. Ut och njut bara!
/Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar